Викладання навчальної дисципліни «Вибрані питання математичного аналізу» в педагогічному університеті, має метою більш заглиблене вивчення деяких питань диференціального та інтегрального числення, а також питання які не були висвітлені в курсі математичного аналізу. Мова йдеться про такі питання як функціональні послідовності та ряди, застосування рядів до розв’язання математичних задач. Зокрема розв’язуються одновимірне рівняння теплопровідності, одновимірного хвильового рівняння, рівняння вільних коливань струни.

 

Ідейно-теоретична спрямованість курсу полягає в формуванні наукового світогляду майбутнього вчителя математики. Оволодіння методами математичного аналізу дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях, домагаючись реальності результатів та необхідної точності розрахунків.


Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (Математика)
Рік підготовки: 1-й
Семестр вивчення дисципліни: 1 семестр
Загальна кількість годин: 90 годин


Кількість кредитів: 3
Вид контролю: залік

Метою викладання навчальної дисципліни «Історія і філософія математики» є сформувати професійні компетенції у студентів на основі навчання їх вивчати та уявляти історико-математичний матеріал;  створити студентам умови для розвитку самопізнання, самовизнання, самовираження, самоствердження, самооцінки, самореалізації; сформувати у студентів у процесі вивчення дисципліни такі якості особистості, як мобільність, вміння працювати у колективі, відповідальність, толерантність.

       Рівень вищої освіти: другий( магістерський)  

Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (математика)
освітня програма Математика в закладах освіти
Рік підготовки: 2-й
Семестр вивчення дисципліни: І семестр
Загальна кількість годин: 180 годин
                                                 Кількість кредитів: 6
                                                 Вид контролю: іспит

Метою викладання навчальної дисципліни «Освітні програми підготовки вчителя математики в країнах ЄС» є оволодіння студентами основними прийомами, методами й моделями навчання математики, які допомагають учителям підвищувати ефективність навчання математики в закладах загальної середньої освіти в країнах ЄС.

 

Основними завданнями вивчення дисципліни «Освітні програми підготовки вчителя математики в країнах ЄС»  є:

1)      ознайомити студентів зі змістом, принципами, методами й організаційних формами навчання математики в ЗЗСО в країнах ЄС;

2)      розкрити специфіку вивчення математики в ЗЗСО в країнах ЄС;

3)      ознайомити студентів зі змістом навчальних програм, підручників, навчально-методичних посібників для навчання математики в ЗЗСО країнах ЄС;

4)      узагальнити педагогічний досвіду та документацію, виокремлення основних прийомів, методів та моделей навчання математики в ЗЗСО країнах ЄС.