Метою курсу є формування теоретичних знань та практичних навичок використання соціальних мереж у професійно-педагогічній діяльності; формування базових знань про послуги та сервіси, що надаються соціальними мережами; підготовка майбутніх фахівців до ефективної організації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами соціальних мереж.


Курс призначений для забезпечення професійної підготовки здобувачів вищої освіти-майбутніх учителів до продуктивного навчання шкільного курсу інформатики через формування загальних та спеціальних компетентностей здобувачів освіти до реалізації задачного підходу у навчанні шкільному курсу інформатики.



Курс спрямовано на ознайомлення з освітнім потенціалом концепції гейміфікації та особливості створення та використання механік гейміфікації в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Метою викладання навчальної дисципліни «Гейміфікація в освіті» є оволодіння основними механіками створення ігрових ситуацій; формування навичок ефективного застосування елементів гейміфікації для розв’язування різноманітних задач, зокрема, пов’язаних з майбутньою професійною діяльністю.