Предмет вивчення вибіркової навчальної дисципліни ««Практичний курс англійської мови»: передбачає якісне удосконалення вмінь та навичок практичного володіння англійською мовою; розвиток техніки читання та вміння розуміти англійський текст, який вміщує попередньо вивчену граматику та лексику; розвиток навичок письма у межах програми. Англійська мова – це дисципліна, що навчає практичному оволодінню навичками усного та писемного мовлення в комунікативних цілях, а також є основою для подальшого розвитку мовознавчих навичок і знань студентів. На третьому році навчання практичний курс англійської мови спрямований на практичне оволодіння студентами системою англійської мови та нормами її функціонування у мовленнєвих комунікативних ситуаціях у різних сферах суспільно-політичного життя та побуту, формування у студентів лінгвокраїнознавчої компетенції з метою вільного оперування засвоєним матеріалом та набутими навичками у професійній діяльності філолога. Навчання англійської мови у даному курсі переслідує комплексну реалізацію практичної, когнітивно-освітньої, емоційно-розвиваючої, професійної та виховної мети. 

   Міждисциплінарні зв’язки: практика усного та писемного мовлення, англійська мова для академічних цілей, ситуативна англійська мова, методика викладання іноземної мови, іноземна мова (магістратура), дисципліни професійного спрямування, українська мова (за професійним спрямуванням), інші дисципліни гуманітарного циклу.

    Метою викладання вибіркової навчальної дисципліни «Практичний курс англійської мови» є розвиток, поглиблення  та вдосконалення умінь та навичок практичного володіння іноземною мовою, тобто розвиток мовних навичок і мовленнєвих умінь студентів для здійснення спілкування англійською мовою у професійній сфері та у межах сфер спілкування визначених згідно з вимогами діючих стандартів. Вибіркова дисципліна зорієнтована на формування у студентів лінгвістичної, комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетенцій; подальший розвиток всіх видів мовленнєвої діяльності  (аудіювання, говоріння, читання, письма); розвиток вмінь студентів використовувати широкий обсяг граматичних структур та лексичних одиниць в усному та писемному мовленні з урахуванням комунікативної ситуації та стилю; ознайомлення студентів з країнознавчими аспектами життя, поведінки та цінностей народів англомовних країн.