Навчальна дисципліна блоку вільного вибору «ТЕХНОЛОГІЇ ДІАГНОСТИЧНОЇ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ ТА ДИФЕРЕНЦІЙНА ДІАГНОСТИКА ВАЖКИХ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ» викладається на другому (магістерському) рівні. Метою викладання є ознайомлення магістрантів з принципами, методами, прийомами діагностичної та корекційної-розвивальної роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями.
Основні завдання дисципліни:
· сформувати уявлення про теоретично-методологічні, методичні аспекти організації та проведення діагностичної та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями мовлення;
· ознайомити магістрантів із принципами, методами, прийомами, методиками логопедичного та психолого-педагогічного обстеження дітей із мовленнєвими порушеннями, диференційною діагностикою важкої мовленнєвої патології;
· забезпечити теоретичну і практичну готовність майбутніх фахівців до організації корекційної роботи з урахуванням результатів комплексного вивчення дитини і здійснення корекційного впливу на підставі наслідків логопедичного і психолого-педагогічного її обстеження;
· сформувати в магістрантів знання, уміння, що забезпечують реалізацію особистісно-орієнтованого підходу під час організації навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями мовлення.
Дисципліна вивчається у першому семестрі
- Викладач: Павлова Анастасія Олегівна
- Викладач: Перетяга Людмила Євгенівна
- Викладач: Сінопальнікова Наталія Миколаївна
- Асистент: Волкова Руслана Євгенівна