Метою вивчення дисципліни «Менеджмент освітніх організацій» є формування у здобувачів освіти культури управління закладом освіти на основі оволодіння ними науковими засадами менеджменту в освіті; розвиток здатності й готовності до управління закладом освіти.

 

Основними завданнями вивчення дисципліни «Менеджмент освітніх організацій» є:

 

1)   розкриття сутності методологічних засад менеджменту освітніх організацій;

2)   розвиток уміння здобувачів освіти з урахуванням вимог наукових підходів до управління, сучасного стану розвитку педагогіки, психології:

-    сформулювати мету управління закладом освіти та визначити пріоритетні завдання;

-    реалізувати на практиці основні принципи управління;

-    обрати концептуальну основу інноваційної діяльності;

-    впорядкувати управлінську діяльність відповідно до функцій управління;

-    обрати оптимальні методи управління;

-    визначити рівень власної компетентності;

-    реалізувати на практиці науковий підхід до управління закладом освіти.

Згідно з вимогами освітньої програми здобувачі освіти повинні:

знати:

·       сутність та мету менеджменту в освіті;

·       основні поняття та категорії менеджменту в освіті;

·       основи сучасної концепції управління освітою;

·       принципи управління освітнім закладом;

·       фактори, що зумовлюють розвиток менеджменту в освіті;

·       мету і завдання управління освітнім закладом;

·       основні підходи до управління;

·       функції управління закладом освіти;

·       вимоги до знань та умінь керівника;

·       сучасні підходи до управління освітнім закладом;

 

уміти:

·       з урахуванням вимог наукового підходу до управління, сучасного стану розвитку педагогіки, психології:

-        сформулювати мету управління закладом освіти та визначити пріоритетні завдання;

-        реалізувати на практиці основні принципи управління;

-        обрати концептуальну основу інноваційної діяльності;

-        впорядкувати управлінську діяльність відповідно до функцій управління;

-        обирати оптимальні методи управління;

-        визначити рівень власної компетентності;

реалізувати на практиці науковий підхід до управління закладом освіти.