Site news

ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ! УВАГА КОРИСТУВАЧАМ І ГОСТЯМ САЙТУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УНІВЕРСИТЕТУ!!!

 
Інститут інформатизації освіти
ПРАВИЛА РЕЄСТРАЦІЇ! УВАГА КОРИСТУВАЧАМ І ГОСТЯМ САЙТУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ УНІВЕРСИТЕТУ!!!
Admin User - п'ятниця 17 листопад 2017 8:12
 
Зверніть увагу на алгоритм роботи з сайтом дистанційного навчання Університету для окремих категорій користувачів!


Для гостей сайту ДН Університету:

1. Якщо Ви є гостем нашого сайту Дистанційного навчання (ДН), або користувачем з нашого Вишу, але ще незареєстровані у системі, Ви можете проглядати і користуватися інформацією тільки початкової (стартової) сторінки сайту відвідуючи сайт гостьовим входом (guest/guest)!

2. Для подальшої роботи в системі Дистанційного навчання Вам необхідно зареєструватися і отримати підтвердження модераторів сайту. Дане підтвердження можна отримати тільки за згодою! підрозділу, в рамках якого буде здійснюватись Ваше навчання.

3. При наявності відкритих курсів гості можуть реєструватись в цих курсах за згодою викладача і працювати з ними. Викладач даного відкритого курсу виступає у ролі його модератора і несе відповідальність за роботу слухачів в рамках відкритого курсу.

 

Для викладачів Університету:

1. Якщо Ви мали розроблений навчальний курс на попередній платформі Moodle сайту нашого Університету (http://moodle.hnpu.edu.ua/) і працюєте і бажаєте працювати з ним і надалі, зверніть увагу на те, що проводяться технічні роботи з переносу сайту Дистанційного навчання на нову платформу Мудл. Отже, якщо Ви бажаєте зберегти курс і відновити його на новій платформі, Вам необхідно виконати ряд дій щодо його переносу:

1.1. Вам необхідно зайти у власний курс на попередній платформі Мудл (http://moodle.hnpu.edu.ua/) за своїми попередніми логіном та паролем, створити резервну копію курсу і зберегти її на свій локальний компьютер, тобто зберегти матеріали і файли з якими Ви працювали і плануєте працювати.

1.2. Для створення резервної копії увійдіть у керування курсом і через функцію "Створення резервної копії" створіть її виконуючи необхідні дії. Будь-ласка не вносьте зміни у старий курс після створення резервної копії - вони не будуть перенесені!

1.3. Дану резервну копію Вам необхідно або вислати за електронною адресою iio.do@hnpu.edu.ua або надати її безпосередньо до Лабораторії програмного забезпечення (вул. Алчевських 29, кім. 217). Обов'язково надайте інформацію про себе та про курс за вимогами зазначеними у архіві повідомлення "Інформація з реєстрації викладачів та студентів університету"  (прикріплений архів "Вимоги до реєстрації") для можливості розгортання Вашого курсу модераторами (ПІБ, факультет, кафедра, назва курсу, e-mail, телефон  та інші)!

1.4. Після розгортання курсу на новій платформі і підтвердження Вашої реєстрації перевірте працездатність матеріалів та коректність роботи ресурсів.

2. Для роботи на новій платформі Вам потрібно пройти перереєстрацію створивши новий обліковий запис на новій навчальній платформі (http://lms.hnpu.edu.ua/) за вимогами, зазначеними і прикріпленими у повідомленні "Інформація з реєстрації викладачів та студентів" сторінки новин сайту ДН Університету, архів у даному повідомленні. Не забувайте надати Ваші дані за вказаними у вимогах адресами для підтвердження Вашої реєстрації!

3. Якщо Ви вперше реєструєтесь на навчальній платформі Moodle нашого Університету Вам необхідно створити обліковий запис, виконуючи всі вимоги навчальної платформи та вимоги зазначені і прикріплені у повідомленні "Інформація з реєстрації викладачів та студентів університету" сторінки новин сайту електронного навчання Університету! І, після підтвердження модераторами сайту Вашої реєстрації, Ви матимете можливість працювати з навчальним контентом. Для підтвердження реєстрації обов'язково надайте інформацію про себе та про курс за вимогами зазначеними у архіві повідомлення "Вимоги до реєстрації" (ПІБ, факультет, кафедра, назва курсу, e-mail, телефон  та інші)!

4. Якщо Ви бажаєте працювати зі студентами у створеному Вами навчальному курсі, Вам необхідно подати модераторам сайту дані студентів для реєстрації у відповідності до вимог (архів повідомлення "Інформація з реєстрації викладачів та студентів університету" сторінки ДН Університету). Після цього поінформувати даних студентів про необхідність самостійної стандартної реєстрації через створення облікового запису на сайті дистанційного навчання Університету.

5. Одночасно з реєстрацією студентів, Ви повинні поінформувати їх про спосіб запису на Ваш курс! для роботи з ним та вимоги до роботи з курсом. Пам'ятайте, що запис для роботи студента в курсі здійснюється не автоматично, а за кодовим словом, яке задає викладач. І він контролює, які студенти (слухачі) записані на курс, модератори відстежують тільки відповідність загальної реєстрації на сайті поданим спискам.


Для студентів та інших слухачів курсів:

1. Для роботи навчальними матеріалами сайту дистанційного навчання Університету Вам необхідно пройти стандартну реєстрацію зі створення облікового запису. Вимоги щодо реєстрації Ви можете отримати або на цій сторінці новин у повідомленні "Інформація з реєстрації викладачів та студентів університету" (прикріплений архів "Вимоги до реєстрації"), або у викладача, з курсом якого Ви будете працювати.

2. Вам необхідно отримати згоду викладача на роботу з курсом і подати викладачеві усі необхідні дані, зазначені у вимогах, для підтвердження реєстрації.

3. Далі для запису на курс Вам необхідно отримати у викладача! кодове слово, що надає допуск у курс і самостійно, зайшовши у курс, записатися на курс за даним кодовим словом.

4. Будь-ласка свою облікову сторінку оформлюйте за правилами, так, щоб Вас можна було ідентифікувати, не забувайте, що це не соціальна мережа, а навчальний сайт, усі неідентифіковані облікові записи будуть видалятися модераторами і викладачами.


P.S. Увага усім користувачам! Наголошуємо, що використання електронних поштових адрес сегменту .ru  (mail.ru, yandex.ru, rambler.ru та інші, а також їх клонів та дзеркал (mail.ua, yandex.ua, rambler.ua тощо), не підтримується маршрутизаторами трафіку сайту Університету!


Успішної реєстрації та роботи в рамках навчальної платформи сайту нашого Університету!

З повагою, модератори сайту.