Шановні користувачі!!!

За рішенням адміністрації Університету та навчального дистанційного ресурсу з 01.01.2020 року основним є груповий спосіб реєстрації за спеціальною формою. 

Покрокова інструкція:

  1. Форму заповнюють відповідні структурні підрозділи Університету і несуть відповідальність за коректність наданої інформації.
  2.  Заповнена форма надсилається на електронну адресу адміністрації сайту дистанційної освіти – iio.do@hnpu.edu.ua 
  3. У назві файлу додається коротка назва підрозділу латиницею, повну назву підрозділу від імені якого надходить форма вказати у супровідному листі. 
  4. Реєстрація здійснюється шляхом завантаження  форми у систему дистанційного навчання Moodle
  5. Нові користувачі отримують лист на вказану електронну адресу з тимчасовим паролем, який необхідно буде змінити при першому вході.
  6. Якщо Ви не отримали листа з підтвердженням Вашої реєстрації, це може бути пов'язано з невідповідністю вимогам реєстрації. Зв'яжіться з адміністратором.
  7. Прочитайте лист з підтвердженням і пройдіть по зазначеним в ньому посиланням.
  8. Обліковий запис буде підтверджено й Ви ввійдете в систему.
  9. Оберіть потрібний Вам курс.
  10. Якщо для запису на курс потрібно кодове слово, скористайтеся тим що Ви отримали у викладача.
  11. Отже, тепер у Вас з'явився повний доступ до курсу. З цього моменту для доступу до курсів, на які Ви записалися, Вам буде досить ввести логін і пароль.
  12. Електронна адреса адміністратора сайту iio.do@hnpu.edu.ua