Хорове аранжування
Кафедра музичного мистецтва

Дисципліна "Хорове аранжування" є частиною інтегрованого курсу "Аналіз та аранжування вокально-хорових творів" для здобувачів першого (бакалврського) рівня вищої освіти третього року навчання. 

Курс  спрямований на формування у майбутніх учителів музики практичних навичок створення та адаптації хорових аранжувань для дитячих хорів різних вікових груп. Програма охоплює основи гармонізації мелодій, розподілу голосів з урахуванням вокальних можливостей дітей, особливості стилістичного оформлення творів та інструментального супроводу. Особлива увага приділяється розробці навчального репертуару, який сприятиме розвитку музичного слуху, ансамблевого відчуття та художнього смаку юних хористів.

Оркестровий клас (Данилюк М. М.)
Кафедра музичного мистецтва

«Оркестровий клас» – це навчальна дисципліна, що є невід'ємною складовою професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Курс спрямований на формування та вдосконалення навичок оркестрового музикування, розвиток слухового контролю, розуміння принципів ансамблевої взаємодії та опанування основ оркестрового виконавства.

У межах дисципліни студенти здобувають знання і навички, необхідні для роботи в оркестрових колективах, зокрема:
- виконавські навички для оркестрової та ансамблевої гри;
- методичні підходи до організації оркестрових колективів у закладах освіти;
- уміння музичної інтерпретації та роботи з нотним матеріалом. 

Особлива увага приділяється розвитку професійних компетентностей, що забезпечують ефективне застосування отриманих знань у педагогічній та виконавській діяльності. Завдяки вивченню дисципліни студенти будуть готові працювати у закладах загальної середньої, спеціалізованої мистецької та позашкільної освіти, зокрема як керівники учнівських, студентських та аматорських оркестрових колективів.

Мультимедійні технології в мистецькцй освіті (Данилюк М. М.)
Кафедра музичного мистецтва

Навчальна дисципліна «Мультимедійні технології в мистецькій освіті» є базовим компонентом професійної підготовки майбутніх викладачів мистецтва та музичного мистецтва. Вона орієнтована на формування у здобувачів вищої освіти системного бачення та ґрунтовного аналізу можливостей сучасних цифрових технологій у навчальному процесі. Завдяки інтеграції теоретичних знань із практичними навичками, дисципліна сприяє розвитку здатності ефективно використовувати мультимедійний контент для стимулювання творчості, інноваційного підходу до викладання та підвищення якості освітнього процесу.