Дисципліна «Методика викладання спеціальних дисциплін у ВНЗ» забезпечує засвоєння основних принципів, методів, форм організації, технологій виховної, навчальної, організаторської діяльності викладача у вищій школі; надання магістрам спеціальності «Дизайн» цілісної і логічно послідовної системи знань про дидактику підготовки фахівців вищої кваліфікації.
У процесі навчання здобувачі вищої освіти оволодівають: теоретичними засадами методики викладання у вищій школі; специфікою методів викладання у структурі процесу навчання у вищій школі; психолого-педагогічними умовами впровадження освітніх технологій викладання фахових дисциплін у вищій школі; методичними основами викладання фахових дисциплін у вищій школі; методологічними основами викладання фахових дисциплін у вищій школі; дидактичними основами управління навчально-творчою діяльністю здобувачів вищої освіти.
Вивчення дисципліни «Україна: історія і сучасні реалії (історія української культури)» орієнтує здобувачів до поважного відношення до національно-культурних досягнень, сприйняття базових культурних цінностей (етичних, естетичних, пізнавальних).
У процесі навчання здобувачі вищої освіти оволодівають знаннями щодо визначення сутності та функцій культури, головних засад її розвитку; розгляду основних етапів розвитку багатовікової історії вітчизняної культури; розкриття специфіки української культури, визначення її місця і ролі у світовому культурному просторі; визначення особливостей та тенденцій розвитку сучасної вітчизняної культури; формування моральних та естетичних потреб та здатності зберігати і охороняти культурні здобутки України.
навчальна дисципліна «Основи акторської майстернсті та сценічного руху» – забезпечує засвоєння та оволодіння здобувачами основами акторської майстерності для послідуючої професійної діяльності вчителя музичного мистецтва; створення умов для особистісного зростання майбутніх фахівців, розвитку їх творчого потенціалу в сфері естрадного та народного виконавства.
Науково-педагогічнаї практика передбачає закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих здобувачами в процесі вивчення певного циклу теоретичних дисциплін, практичних навичок зі спеціальності, а також набуття здобувачами досвіду самостійної наукової роботи та опрацювання методики її проведення, поглиблення теоретичних знань у сфері дизайну, формування вмінь і навичок опрацювання наукових і інформаційних джерел та готовності магістрантів до викладацької діяльності у закладі вищої освіти.
Науково-педагогічна практика покликана сформувати у випускника ЗВО професійних умінь та навичок в реальних виробничих умовах, шляхом виконання різних обов'язків, властивих майбутній професійній та організаційно-управлінській діяльності.
Навчальна дисципліна «Сценічно-ораторське мистецтво вчителя» забезпечує засвоєння та оволодіння здобувачами навичками ораторського мистецтва, культурою вербального та невербального спілкування, ефективними технологіями комунікації, що є безумовним свідченням комунікативної компетентності майбутнього фахівця, враховуючи сучасні наукові досягнення в осмисленні таємниць мистецтва словесного вираження і впливу на аудиторію.
Предметом вивчення дисципліни є теоретичний та методичний
досвід творчого застосовування знань та вмінь у сфері дитячого музичного
виконавства (вокального) в навчально-виховному процесі загальноосвітнього
навчального закладу.
Навчальна дисципліна «Арт-педагогіка» сприяє наданню цілісного уявлення про сутність мистецтва та оволодіння його основами для послідуючої професійної діяльності вчителя музичного мистецтва. Усвідомлення, як особливої сфери та напрямку в педагогіці, за допомогою якого навчання, розвиток та виховання особистості дитини відбувається на основі мистецтва під час викладання будь-якої дисципліни
Цілями освоєння дисципліни «Арт-менеджмент» є отримання
здобувачами теоретичних знань з питань управління у сфері мистецтва,
а також розвиток практичних умінь та навичок у контексті означеної
тематики
Вивчення навчальної дисципліни «Історія мистецтва» сприяє духовно-практичному освоєнню художньо-естетичних досягнень вітчизняного та світового мистецтва, збагаченню духовного світу здобувача, вихованню вміння бачити й розуміти твори мистецтва, сприйманню художньої культури як невід’ємної частини загального розвитку і становлення компетентності сучасного фахівця.
Призначення практики - набуття здобувачами - магістрантами досвіду самостійної науково-дослідної роботи та опрацювання методики її проведення, поглиблення теоретичних знань у сфері дизайну, підбір фактичного матеріалу для написання випускної наукової магістерської роботи, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел.