Методика викладання спеціальних дисциплін у ЗВО, 53М (Д), 5М (Ткаченко М.О.)
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Дисципліна «Методика викладання спеціальних дисциплін у ВНЗ» забезпечує засвоєння основних принципів, методів, форм організації, технологій виховної, навчальної, організаторської діяльності викладача у вищій школі; надання магістрам спеціальності «Дизайн» цілісної і логічно послідовної системи знань про дидактику підготовки фахівців вищої кваліфікації.

У процесі навчання здобувачі вищої освіти оволодівають: теоретичними засадами методики викладання у вищій школі; специфікою методів викладання у структурі процесу навчання у вищій школі; психолого-педагогічними умовами впровадження освітніх технологій викладання фахових дисциплін у вищій школі; методичними основами викладання фахових дисциплін у вищій школі; методологічними основами викладання фахових дисциплін у вищій школі; дидактичними основами управління навчально-творчою діяльністю здобувачів вищої освіти.

Історія української культури (Україна: історія і сучасні реалії), 11, 12, 3-а (Ткаченко М.О.)
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Вивчення дисципліни «Україна: історія і сучасні реалії (історія української культури)» орієнтує здобувачів до поважного відношення до національно-культурних досягнень, сприйняття базових культурних цінностей (етичних, естетичних, пізнавальних).

У процесі навчання здобувачі вищої освіти оволодівають знаннями щодо визначення сутності та функцій культури, головних засад її розвитку; розгляду основних етапів розвитку багатовікової історії вітчизняної культури; розкриття специфіки української культури, визначення її місця і ролі у світовому культурному просторі; визначення особливостей та тенденцій розвитку сучасної вітчизняної культури; формування моральних та естетичних потреб та здатності зберігати і охороняти культурні здобутки України.


Основи акторської майстерності та сценічного руху 11 (Е), 141 гр. - Ткаченко М.О.
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

навчальна дисципліна «Основи акторської майстернсті та сценічного руху» забезпечує засвоєння та оволодіння здобувачами основами акторської майстерності для послідуючої професійної діяльності вчителя музичного мистецтва; створення умов для особистісного зростання майбутніх фахівців, розвитку їх творчого потенціалу в сфері естрадного та народного виконавства.

Науково-педагогічна практика 53М, 5М (Дизайн) - Ткаченко М.О.
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

 Науково-педагогічнаї практика передбачає закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих здобувачами в процесі вивчення певного циклу теоретичних дисциплін, практичних навичок зі спеціальності, а також набуття здобувачами досвіду самостійної наукової роботи та опрацювання методики її проведення, поглиблення теоретичних знань у сфері дизайну, формування вмінь і навичок опрацювання наукових і інформаційних джерел та готовності магістрантів до викладацької діяльності у закладі вищої освіти.

Науково-педагогічна практика покликана сформувати у випускника ЗВО професійних умінь та навичок в реальних виробничих умовах, шляхом виконання різних обов'язків, властивих майбутній професійній та організаційно-управлінській діяльності.


(0) Сценічно-ораторське мистецтво вчителя 61М, 6 М - Ткаченко М.О.
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Навчальна дисципліна «Сценічно-ораторське мистецтво вчителя» забезпечує засвоєння та оволодіння здобувачами навичками ораторського мистецтва, культурою вербального та невербального спілкування, ефективними технологіями комунікації, що є безумовним свідченням комунікативної компетентності майбутнього фахівця, враховуючи сучасні наукові досягнення в осмисленні таємниць мистецтва словесного вираження і впливу на аудиторію.


Дитяче музичне виконавство (вокал.) 41, 41С, 431, 441 - Ткаченко М.О.
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Предметом вивчення дисципліни є теоретичний та методичний досвід творчого застосовування знань та вмінь у сфері дитячого музичного виконавства (вокального) в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.

Арт-педагогіка 51МК (Ткаченко М.О.); Art-pedagogy, 51MK (Tkachenko Maryna)
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Навчальна дисципліна «Арт-педагогіка» сприяє наданню цілісного уявлення про сутність мистецтва та оволодіння його основами для послідуючої професійної діяльності вчителя музичного мистецтва. Усвідомлення, як особливої сфери та напрямку в педагогіці, за допомогою якого навчання, розвиток та виховання особистості дитини відбувається на основі мистецтва під час викладання будь-якої дисципліни


Art-management and workshop organization of a musical team (Арт-менеджмент та воркшоп організації музичного колективу), 61 МК
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Цілями освоєння дисципліни «Арт-менеджмент» є отримання
здобувачами теоретичних знань з питань управління у сфері мистецтва,
а також розвиток практичних умінь та навичок у контексті означеної
тематики

Історія мистецтва, гр. 23 Д, 23 ГД, 241 Д (Ткаченко М.О.)
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Вивчення навчальної дисципліни  «Історія  мистецтва»  сприяє  духовно-практичному  освоєнню  художньо-естетичних  досягнень  вітчизняного  та світового мистецтва, збагаченню духовного світу здобувача, вихованню вміння бачити й розуміти твори мистецтва, сприйманню  художньої культури як невід’ємної частини загального розвитку і становлення компетентності сучасного фахівця. 


Науково-дослідна практика, 63М, 6М (Д) - Ткаченко М.О.
Курси з вокальної культури і сценічної майстерності вчителя

Призначення практики - набуття здобувачами - магістрантами досвіду самостійної науково-дослідної роботи та опрацювання методики її проведення, поглиблення теоретичних знань у сфері дизайну, підбір фактичного матеріалу для написання випускної наукової магістерської роботи, формування вмінь і навичок опрацювання наукових та інформаційних джерел.