Навчальна дисципліна покликана зруйнувати стереотипний підхід до планування й проєктування в закладах освіти. Поєднання педагогічного та проєктного підходів, швидка реакція на зміни та варіації у подіях – запорука успіху в роботі сучасного вчителя. Програма дисципліни дозволить здобувачам вищої освіти зрозуміти витоки проблем проєктної діяльності в закладах освіти: пасивність вчителів у роботі, відсутність мотивації, конфлікти в команді, зниження якості, змарновані ресурси, зростання термінів виконання, гасіння «пожеж».
Курс рекомендовано здобувачам вищої освіти третього (науково-освітнього) рівня із спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Тривалість курсу 120 годин (4 кредити ЕСЕS).
Призначення навчальної дисципліни: формування цілісного уявлення про професійно-педагогічну майстерність викладача вищої школи, ознаками якої є загально гуманітарна культура, володіння педагогічними технологіями, творчий та гуманістичний характер діяльності. Навчальна дисципліна передбачає опанування знаннями про професійно – педагогічну діяльність, діагностику і свідому оцінку особистісних якостей, створення умов задля розвитку компетентно-професійних умінь та особистісних якостей.
Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти другого року навчання, 3-4 семестри, цикл дисциплін професійної підготовки
Пояснювальна записка
Програма науково-викладацької практики складена відповідно до Закону України “Про вищу освіту”, Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у вищих навчальних закладах (наукових установах), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.2016 р. № 261, Освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ухваленою вченою радою університету протокол № 2 від «24» березня 2016 р. та інших нормативно-правових документів.