Метою викладання навчальної дисципліни «Комплексний аналіз» є знайомство студентів з теорією функцій комплексної змінної та прикладами її використання. Як наслідок, створюється фундамент загальної математичної підготовки студента, виховується математична культура та розуміння ролі математики в різних сферах професійної діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Комплексний аналіз» є:
1. Засвоїти основні поняття та методи роботи з комплексними числами та функціями комплексного змінного.
2. Оволодіти методами побудови конформних відображень.
3. Навчитись інтегрувати функції комплексного змінного та розкладати їх в ряди.
4. Засвоїти поняття лишків та їх застосування.
- Teacher: Олексій Іванович Проскурня
- Non-editing teacher: Оксана Анатоліївна Жерновникова
- Non-editing teacher: Оксана Григорівна Штонда
В навчальній дисципліні «Методика навчання математики» будуть проаналізовані особливості шкільних програм і підручників для загальноосвітніх навчальних закладів та розкриті зміст, принципи, методи й організаційні форми навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах.
Мета вивчення навчальної дисципліни.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Методика навчання математики» є забезпечення опанування студентами методики математики як науки, змісту й особливостей шкільних програм і підручників для різних типів шкіл, можливостей використання інформаційних технологій у навчальному процесі, формування і розвитку професійних якостей та особистості майбутнього фахівця, - вчителя, здатного сприяти свідомому і міцному засвоєнню учнями системи математичних знань, умінь і навичок.
Завдання вивчення навчальної дисципліни.
1) Ознайомити студентів зі змістом, принципами, методами й організаційних формами навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах;
2) навчити застосовувати цілепокладання і відбір навчального матеріалу та засобів навчання відповідно до поставлених цілей і сформульованих навчальних задач;
3) навчити складати календарний і тематичний плани вивчення математики в певному класі; виходячи з річного плану, підготовленості учнів, власних можливостей;
4) навчити проектувати зміст кожного уроку математики, використовуючи відповідні засоби навчання, вибирати необхідний для засвоєння учнями фактичний матеріал, виділяти складні для розуміння учнями питання, планувати використання засобів наочності та ІКТ для проведення уроків різних типів та позакласних заходів з математики; аналізувати та оцінювати поведінку учнів; здійснювати самоаналіз проведених уроків і позакласних заходів.
- Teacher: Геннадій Володимирович Дейниченко
- Teacher: Тамара Іванівна Дейніченко
- Teacher: Дмитро Добрик
- Teacher: Оксана Анатоліївна Жерновникова
- Teacher: Євген Петрович Нелін
- Teacher: Наталія Олександрівна Пономарьова
- Teacher: Юлія Сергіївна Простакова
- Teacher: Оксана Григорівна Штонда
Метою викладання навчальної дисципліни «Основи проективної геометрії» є формування в майбутніх фахівців у галузі математики більш широкого погляду на геометрію, глибшого і чіткішого розуміння зв’язків між різними геометричними системами, природи геометричних властивостей, можливостей різних методів їх вивчення.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Основи проективної геометрії» є
1. Розкрити місце і значення знань з проективної геометрії в загальній і професійній освіті людини, з’ясувати взаємозв’язки курсу проективної геометрії з іншими навчальними дисциплінами;
2. Показати практичну значущість методів проективної геометрії, їх застосовність до розв’язання найрізноманітніших геометричних задач;
3. Забезпечити ґрунтовне вивчення студентами тих понять і методів проективної геометрії, які можуть бути використані ними під час викладання шкільної геометрії та проведення позакласних занять з математики.
- Teacher: Геннадій Володимирович Дейниченко
- Teacher: Тамара Іванівна Дейніченко
- Teacher: Оксана Григорівна Штонда
Метою викладання навчальної дисципліни «Задачі підвищеної складності шкільного курсу математики» є засвоєння студентами основних теоретичних відомостей, методів та прийомів розв’язування задач підвищеної складності різних типів.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Задачі підвищеної складності шкільного курсу математики» є:
1. Розглянути способи і методи розв'язування різних типів задач шкільного курсу математики.
2. Навчити досліджувати та розв'язувати будь-які системи лінійних алгебраїчних рівнянь та задач шкільного курсу математики.
3. Формувати науковий світогляд майбутнього вчителя математики.
4. Формувати навички здійснення рефлексії виконаної навчально-пізнавальної діяльності, процесу учіння (самоаналіз, самооцінка, самоконтроль)
Лекції Денна форма Заочна форма 20 год. 8 год. Практичні, семінарські 40 год 12 год.
- Teacher: Оксана Анатоліївна Жерновникова
- Teacher: Юлія Сергіївна Простакова
- Non-editing teacher: Оксана Григорівна Штонда
- Teacher: Олексій Іванович Проскурня
- Teacher: Олександр Дмитрович Чібісов
- Non-editing teacher: Оксана Анатоліївна Жерновникова
- Non-editing teacher: Оксана Григорівна Штонда
- Non-editing teacher: Оксана Григорівна Штонда
Вибіркова дисципліна
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 014 Середня освіта (математика)
Рік підготовки: 3-й
Семестр вивчення дисципліни: 6 семестр
Кількість кредитів 5
Загальна кількість годин: 150 годин
Вид контролю: залік
Метою вивчення навчальної дисципліни «Функціональний аналіз» є ознайомлення студентiв з основними поняттями функцiонального аналiзу; теоретичне обґрунтування властивостей метричних, лiнiйних, банахових та гiльбертових просторiв, лiнiйних функцiоналiв та операторiв, визначених на цих просторах; встановлення взаємозв’язку з аналогiчними поняттями з iнших дисциплiн, демонстрація доцільності абстрагування при розв’язання проблем класичної і сучасної математики, теоретичної фізики
- Teacher: Костянтин В'ячеславович Борисенко
- Teacher: Ірина Тихонівна Сіра