у цьому розділі відображуються розклади занять здобувачів вищої освіти бакалаврського і магістреського рівнів, а також розклади сесій та інших видів навчальної роботи.
Програма вибіркової навчальної дисципліни «Сучасні фітнес технології в закладах освіти»
складена відповідно до освітньої програми підготовки фахівців другого «магістерського» рівня вищої освіти,
галузі знань - 01 Освіта/ Педагогіка
спеціальності 014 – Середня освіта (Фізчина культура).
курс 2М |
семестр(и) вивчення - 3 |
загальна кількість годин- 150 |
кредитів -5 |
з них аудиторних- 50 |
поза аудиторних -100 |
Програма нормативної навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання гімнастики» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців першого бакалаврського рівня, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 - Середня освіта(Фізична культура) та 017- Фізична культура та спорт.
Програма нормативної навчальної дисципліни «Ритміка і хореографія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня «бакалавр», галузі знань 01- «Освіта» спеціальності 014 – «Середня освіта (Фізична культура)» і 017 – «Фізична культура і спорт».
Предметом данної навчальної дисципліни є методика виховання відчуття ритму та вмінь проводити заняття з фізичної культури під музичний супровід, а також формування рухових вмінь і навичок з різних хореографічних стилів і напрямів.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 3 кредити ЄКТС 90
годин. Рівень вищої освіти - бакалавр, 2 семестр
Програма обов’язкової навчальної дисципліни «Музично-ритмічне виховання та основи хореографії» складена відповідно до освітньої програми підготовки фахівців першого «бакалаврського» рівня вищої освіти "Фітнес та рекреація", галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка, спеціальності 017 – фізична культура і спорт.
Метою викладання навчальної дисципліни «Музично-ритмічне виховання та основи хореографії» є: удосконалення музичної та рухової культури студентів, всебічний гармонійний розвиток їхньої особистості, формування знань, умінь і навичок з музично-ритмічного виховання і основ хореографії, необхідних майбутньому фітнес-тренеру.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Музично-ритмічне виховання та основи хореографії» є озброїти студентів елементарними знаннями з музичної грамоти, необхідними для кваліфікованого проведення різноманітних форм роботи фітнес-тренерів з використанням музичного супроводу; навчити майбутніх фітнес-тренерів сприймати музику, передавати в рухах її зміст; сформувати у студентів професійно-педагогічні вміння та навички зі складання та проведення комплексів фізичних вправ, згідно змісту музичних творів; навчити студентів елементам хореографії, бальних, народних та сучасних танців, ритмічної гімнастики (танцювальної аеробіки), роботі з предметами; ознайомити майбутніх фітнес тренерів зі змістом та методикою організації й проведення різноманітних рекреаційних заходів з фізичної культури.
![]() |
.
Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту (фітнес)» є ознайомлення здобувачів з теоретичними основами та досвідом організації навчально-тренувальної роботи з фітнесу, а також з методикою проведення цієї роботи з різним контингентом населення.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту (фітнес)» є: озброїти студентів знаннями з основних теоретичних питань різних видів фітнесу; навчити майбутніх тренерів основам техніки виконання вправ різних видів фітнесу; сформувати у здобувачів знання щодо особливостей фізичної, технічної, тактичної та психологічної підготовки в різних видах фітнесу та вміння реалізовувати ці види підготовки в тренувальному процесі; прищепити майбутнім фітнес-тренерам знання, вміння та навички з організації та проведення змагань з фітнесу та інших заходів оздоровчого і рекреаційного характеру.