Сучасні технології організації фізичного виховання засобами різних видів спорту в умовах НУШ (складнокоординаційні види спорту та фітнес)
каф. Спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу


Програма вибіркової навчальної дисципліни «Сучасні фітнес технології в закладах освіти» 

складена відповідно до освітньої програми підготовки фахівців другого «магістерського» рівня вищої освіти, 

галузі знань - 01 Освіта/ Педагогіка 

спеціальності 014 – Середня освіта (Фізчина культура).

курс 2М

семестр(и) вивчення - 3

загальна кількість годин- 150

кредитів -5

з них аудиторних- 50

поза аудиторних -100



Теорія і методика викладання гімнастики (014, 017)
каф. Спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу

Програма нормативної навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання гімнастики» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців першого бакалаврського рівня, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 - Середня освіта(Фізична культура) та 017- Фізична культура та спорт.


Ритміка і хореографія (Санжарова)
каф. Спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу

Програма нормативної навчальної дисципліни «Ритміка і хореографія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки фахівців освітнього рівня «бакалавр», галузі знань 01- «Освіта» спеціальності 014 – «Середня освіта (Фізична культура)» і 017 – «Фізична культура і спорт».

Предметом данної навчальної дисципліни є методика виховання відчуття ритму та вмінь проводити заняття з фізичної культури під музичний супровід, а також формування рухових вмінь і навичок з різних хореографічних стилів і напрямів.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться  3  кредити ЄКТС  90  годин.

Рівень вищої освіти - бакалавр, 2 семестр



Музично-ритмічне виховання та основи хореографії
каф. Спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу

Програма обов’язкової навчальної дисципліни «Музично-ритмічне виховання та основи хореографії» складена відповідно до освітньої програми підготовки фахівців першого «бакалаврського» рівня вищої освіти "Фітнес та рекреація", галузі знань  01 – Освіта/Педагогіка, спеціальності 017 – фізична культура і спорт.

Метою викладання навчальної дисципліни «Музично-ритмічне виховання та основи хореографії» є: удосконалення музичної та рухової культури студентів, всебічний гармонійний розвиток їхньої особистості, формування знань, умінь і навичок з музично-ритмічного виховання і основ хореографії, необхідних майбутньому фітнес-тренеру.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Музично-ритмічне виховання та основи хореографії» є озброїти студентів елементарними знаннями з музичної грамоти, необхідними для кваліфікованого проведення різноманітних форм роботи фітнес-тренерів з використанням музичного супроводу; навчити майбутніх фітнес-тренерів сприймати музику, передавати в рухах її зміст; сформувати у студентів професійно-педагогічні вміння та навички зі складання та проведення комплексів фізичних вправ, згідно змісту музичних творів;  навчити студентів елементам хореографії, бальних, народних та сучасних танців, ритмічної гімнастики (танцювальної аеробіки), роботі з предметами; ознайомити майбутніх фітнес тренерів зі змістом та методикою організації й проведення різноманітних рекреаційних заходів з фізичної культури.


.



Теорія і методика обраного виду спорту (фітнес, гімнастика) 1 курс
каф. Спортивно-педагогічних дисциплін і фітнесу

Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту (фітнес)» є ознайомлення здобувачів з теоретичними основами та досвідом організації навчально-тренувальної роботи з фітнесу, а також з методикою проведення цієї роботи з різним контингентом населення.

 

Основними завданнями вивчення дисципліни «Теорія і методика обраного виду спорту (фітнес)» є: озброїти студентів знаннями з основних теоретичних питань різних видів фітнесу; навчити майбутніх тренерів основам техніки виконання вправ різних видів фітнесу; сформувати у здобувачів знання щодо особливостей фізичної, технічної, тактичної та психологічної підготовки в різних видах фітнесу та вміння реалізовувати ці види підготовки в тренувальному процесі; прищепити майбутнім фітнес-тренерам знання, вміння та навички з організації та проведення змагань з фітнесу та інших заходів оздоровчого і рекреаційного характеру.