Навчальна дисципліна
«Медична біологія з основами генетики людини» призначена для ознайомлення
здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта з основними біологічними
процесами та закономірностями, а також з сучасними даними щодо наслідування
генетично обумовлених захворювань та станів, можливостей їх ранньої діагностики
та профілактики.
Мета вивчення навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень та академіна доброчесність»: формування у здобувачів вищої освіти методологічної та наукової культури, системи знань, вмінь та навичок в галузі організації, проведення та продукування оригінальних наукових досліджень, досягати наукових результатів, вільно презентувати та обговорювати результати досліджень, як українською, так і іноземною мовами, кваліфіковано відображати їх у наукових публікаціях провідних наукових видань з дотриманням етики досліджень та правил академічної доброчесності
Завдання вивчення навчальної дисципліни:
1. формування вмінь використовувати та інтерпретувати результати сучасних методів дослідження, здійснювати експериментальні та інструментальні дослідження самостійно та в складі науково-дослідних груп;
2. ознайомлення з принципами проведення патентно-інформаційний пошуку з обраної наукової теми дослідження у вітчизняних та закордонних джерелах, наукометричних базах;
3. набуття здобувачами знань з підготовки та презентації власних наукових досліджень з обов’язковим дотриманням академічної доброчесності.
1. Ознайомлення з особливостями патопсихологічного обстеження дітей 2. Оволодіння здобувачами методами дослідження порушень психічних процесів і станів у дітей, методами дослідження відхилень в особистісному розвитку дітей із застосуванням діагностичних методик 3. Ознайомлення зі специфікою труднощів розвитку дітей раннього, дошкільного, молодшого шкільного, підліткового віку 4. Оволодіння здобувачами діагностичним інструментарієм щодо визначення рівня готовності / неготовності дитини до шкільного навчання |
Формування у здобувачів знань та навичок проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами, забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу та ведення документації в інклюзивно-ресурсних центрах.
Завдання:
1. Охарактеризувати напрямки діяльності фахівця інклюзивно-ресурсного центру;
2. Сформувати навички надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, проведення комплексної оцінки розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі;
3. Проаналізувати методологічні і теоретичні основи створення безпечного інклюзивного освітнього середовища та відповідного супроводу під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в ІРЦ.Формування у здобувачів знань та навичок проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
1. Охарактеризувати напрямки та технологію здійснення комплексної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
2. Сформувати навички застосування діагностичних методик для виявлення потенційних можливостей та потреб дітей з особливими освітніми потребами, модально-специфічних закономірностей розвитку;
3. Проаналізувати методологічні і теоретичні основи створення здоров’язбережувального освітнього середовища та відповідного супроводу під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.