медична біологія з основами генетики людини
Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Навчальна дисципліна «Медична біологія з основами генетики людини» призначена для ознайомлення здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта з основними біологічними процесами та закономірностями, а також з сучасними даними щодо наслідування генетично обумовлених захворювань та станів, можливостей їх ранньої діагностики та профілактики.

Методологія організації наукових досліджень та академічна доброчесність
Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Мета вивчення навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень та академіна доброчесність»: формування у здобувачів вищої освіти методологічної та наукової культури, системи знань, вмінь та навичок в галузі організації, проведення та продукування оригінальних наукових досліджень, досягати наукових результатів, вільно презентувати та обговорювати результати досліджень, як українською, так і іноземною мовами, кваліфіковано відображати їх у наукових публікаціях провідних наукових видань з дотриманням етики досліджень та правил академічної доброчесності

Завдання вивчення навчальної дисципліни:

1.      формування вмінь використовувати та інтерпретувати результати сучасних методів дослідження, здійснювати експериментальні та інструментальні дослідження самостійно та в складі  науково-дослідних груп;

2.      ознайомлення з принципами проведення патентно-інформаційний пошуку з обраної наукової теми дослідження у вітчизняних та закордонних джерелах, наукометричних базах;

3.      набуття здобувачами знань з підготовки та презентації власних  наукових досліджень з обов’язковим дотриманням академічної доброчесності.


+ Діагностика труднощів розвитку дитини
Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Формування у здобувачів знань та навичок проведення діагностики фізичного, психологічного, інтелектуального, емоційного, комунікативно-мовленнєвого, соціального розвитку дітей різного віку із нормотиповим та порушеним психофізичним розвитком із застосуванням діагностичного інструментарію.

Завдання:

 1. Ознайомлення з особливостями патопсихологічного обстеження дітей

2. Оволодіння здобувачами методами дослідження порушень психічних процесів і станів у дітей, методами дослідження відхилень в особистісному розвитку дітей із застосуванням діагностичних методик

3. Ознайомлення зі специфікою труднощів розвитку дітей раннього, дошкільного, молодшого шкільного, підліткового віку

4. Оволодіння здобувачами діагностичним інструментарієм щодо визначення рівня готовності / неготовності дитини до шкільного навчання


+ Діяльність ІРЦ в ситемі освіти
Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Формування у здобувачів знань та навичок проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами, забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу та ведення документації в інклюзивно-ресурсних центрах.

Завдання:

1. Охарактеризувати напрямки діяльності фахівця інклюзивно-ресурсного центру;

2. Сформувати навички надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, проведення комплексної оцінки розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі;

3. Проаналізувати методологічні і теоретичні основи створення безпечного  інклюзивного освітнього середовища та відповідного супроводу під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в ІРЦ.

+ Комплексна оцінка розвитку та супровід дітей з ООП у здоров'язбережувальному освітньому середовищі
Кафедра здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології

Формування у здобувачів знань та навичок проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг дітям з особливими освітніми потребами та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

Завдання:

1. Охарактеризувати напрямки та технологію здійснення комплексної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;

2. Сформувати навички застосування діагностичних методик для виявлення потенційних можливостей та потреб дітей з особливими освітніми потребами, модально-специфічних закономірностей розвитку;

3. Проаналізувати методологічні і теоретичні основи створення здоров’язбережувального освітнього середовища та відповідного супроводу під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.