Диференційна діагностика мовленнєвих порушень
Кафедра спеціальної педагогіки
Нормативна навчальна дисципліна «Диференційна діагностика мовленнєвих порушень» є освітнім компонентом освітньо-професійної програми "Логопедія" підготовки фахівців другого (магістерського)рівня вищої освіти, галузі знань 01 ОСВІТА / ПЕДАГОГІКА спеціальності 016 Спеціальна освіта. Дисципліна вивчається на денній і заочній формах навчання. Денна форма - 3 кредити, 12 - лекцій, 18 - практичних; заочна - 3 кредити, 6 лекцій, 6 практичних.
Мета навчальної дисципліни «Диференційна діагностика мовленнєвих порушень » - забезпечити теоретичну і практичну готовність майбутніх логопедів до здійснення ефективної корекційно-логопедичної роботи на основі ранньої діагностики порушеного мовленнєвого розвитку дитини.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Диференційна діагностика мовленнєвихпорушень» є вивчення теоретичних відомостей та набуття здобувачами практичних навичок розробки діагностичної бази, виходячи з основних принципів педагогічної діагностики: системності, конкретності, наукової обґрунтованості, комплексності, наступності, послідовності, прогностичності, оптимізації її форм і методів.
Дисципліна вивчається у першому семестрі