Добрий день, шановні магістранти!
Вітаю вас на сторінці курсу "Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти".
Згідно з навчальним планом на вивчення курсу передбачено 3,5 кредитів.
Для денної форми навчання: 14 год. лекцій, 22 год. практичних занять, 69 год. самостійної роботи.
Для заочної форми навчання: 6 год. лекцій, 8 год. практичних занять, 91 год. самостійної роботи.
Закінчується курс складанням іспиту.
Призначення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти» охарактеризувати сучасні проблеми соціалізації осіб з особливими освітніми потребами в умовах спеціального та інклюзивного навчання.
Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти знань про структуру, організацію, зміст та методичне забезпечення інституалізованого та інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в Україні та закордоном.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти» є:
1. сформувати професійний світогляд і наукові уявлення про сутність інституалізованої освіти та інклюзивного навчання на основі аналізу провідних концептуально-методологічних підходів до визначення поняття «інклюзивна освіта»;
2. сформувати уявлення про загальні тенденції розвитку спеціальної освіти та інклюзивного навчання у світі та в Україні;
3. сформувати практичні навички і уміння визначати зміст, методи і оптимальні структурно-організаційні форми здійснення професійної діяльності педагогів у закладах освіти з інклюзивним навчанням та спеціальних закладах;
4. виробити навички командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами;
5. забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами;
6. виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.- Викладач: Коваленко Вікторія Євгенівна
- Асистент: Волкова Руслана Євгенівна