Добрий день, шановні магістранти! 

Вітаю вас на сторінці курсу "Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти".

Згідно з навчальним планом на вивчення курсу передбачено 3,5 кредитів. 

 Для денної форми навчання: 14 год. лекцій, 22 год. практичних занять, 69 год. самостійної роботи.

Для заочної форми навчання: 6 год. лекцій, 8 год. практичних занять, 91 год. самостійної роботи.

Закінчується курс складанням іспиту.

 Призначення навчальної дисципліни «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти» охарактеризувати сучасні проблеми соціалізації осіб з особливими освітніми потребами в умовах спеціального та інклюзивного навчання.

Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти» є формування у здобувачів вищої освіти знань про структуру, організацію, зміст та методичне забезпечення інституалізованого та інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами в Україні та закордоном.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти» є:

1.     сформувати професійний світогляд і наукові уявлення про сутність інституалізованої освіти та інклюзивного навчання на основі аналізу провідних концептуально-методологічних підходів до визначення поняття «інклюзивна освіта»;

2.     сформувати уявлення про загальні тенденції розвитку спеціальної освіти та інклюзивного навчання у світі та в Україні;

3.     сформувати практичні навички і уміння визначати зміст, методи і оптимальні структурно-організаційні форми здійснення професійної діяльності педагогів у закладах освіти з інклюзивним навчанням та спеціальних закладах;

4.     виробити навички командної роботи при навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами;

5.     забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами;

6.    виробити усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.