Викладання навчальної дисципліни «Математичний аналіз» в педагогічному університеті, крім свого загальноосвітнього значення, має метою дати наукове обґрунтування тих понять, перші уявлення про які даються в школі, і які не висвітлюються іншими математичними курсами. Мова йдеться про такі фундаментальні поняття як функція, границя функції, неперервність, диференційовність, інтегровність функцій за Ріманом. Спеціальною темою виділено в курсі побудова та вивчення основних елементарних функцій.
Ідейно-теоретична спрямованість курсу полягає в формуванні наукового світогляду майбутнього вчителя математики. Методи математичного аналізу, засновані на доказах теорем, лем, наслідках та ін., привчають студентів до строгості математичного мислення, абстрактності в підходах до розв’язання задач, до бачення та прогнозування аналогових ситуацій. Оволодіння методами математичного аналізу дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях, домагаючись реальності результатів та необхідної точності розрахунків.
Ідейно-теоретична спрямованість курсу полягає в формуванні наукового світогляду майбутнього вчителя математики. Методи математичного аналізу, засновані на доказах теорем, лем, наслідках та ін., привчають студентів до строгості математичного мислення, абстрактності в підходах до розв’язання задач, до бачення та прогнозування аналогових ситуацій. Оволодіння методами математичного аналізу дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях, домагаючись реальності результатів та необхідної точності розрахунків.