Метою викладання навчальної дисципліни «ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ» є оволодіння майбутніми педагогами компетентностями щодо концептуальних завдань інклюзивної освіти, системи державно-громадського управління інклюзивною освітою, особливостей психофізичного розвитку дитини з особливими освітніми потребами, основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти.

Основними завданнями вивчення дисципліни «ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ» є засвоєння здобувачами змісту основних принципів і цінностей інклюзивної освіти; оволодіння знаннями щодо міжнародного та національного законодавства у сфері інклюзивної освіти, зарубіжного досвіду; формування управлінських компетентностей у сфері інклюзивної освіти; засвоєння основних понять і вимог деонтології інклюзивної освіти; засвоєння основних принципів та технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти; оволодіння основними методами інклюзивного навчання у закладах освіти; оволодіння технологіями оцінювання результатів інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами; подальший розвиток професійних знань та умінь щодо роботи з дітьми з ООП.

Курс читається у 2 семестрі 2020-2021 н.р. студентам 4 курсу природничого факультету, спеціальність 016 "Спеціальна освіта", денної форми навчання.