Дисципліна "Психолого-педагогічні основи логопедії з історією» викладається на ІІ курсі в І семестрі для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 016 «Спеціальна освіта» в наступному обсязі: лекції – 20 год., практичні заняття – 28 год., самостійна робота – 72 год.
Метою викладання навчальної дисципліни "Психолого-педагогічні основи логопедії з історією» є: формування у здобувачів теоретико-методологічних знань про дислалію, причини, що її викликають, шляхи її подолання та попередження; формування у здобувачів практичних навичок роботи з дітьми на основі засвоєних прийомів виявлення, корекції та профілактики.
Основними завданнями вивчення дисципліни "Психолого-педагогічні основи логопедії з історією» є:
1. Сформувати наукові уявлення про дислалію, причини, що її викликають, шляхи її подолання та попередження;
2. Сформувати практичні навички роботи з дітьми на основі засвоєних прийомів виявлення, корекції та профілактики порушень мовлення.
3. Забезпечити досконале володіння стратегіями взаємодії з батьками дітей, які мають порушення мовлення.
4. Сформувати усвідомлення необхідності зростання педагогічної майстерності.
- Teacher: Руслана Євгенівна Волкова
- Teacher: Надія Олексіївна Козачек
- Teacher: Марина Валеріївна Кордубан
- Teacher: Анастасія Олегівна Павлова
- Teacher: Людмила Євгенівна Перетяга
- Teacher: Марина Іванівна Райчук
- Teacher: Тетяна Петрівна Танько
- Teacher: Леся Станіславівна Якуба
- Non-editing teacher: Ганна Сергіївна Дидоренко
- Non-editing teacher: Вікторія Євгенівна Коваленко