Сформувати готовність майбутніх фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти до розробки та впровадження структурно-функціональної моделі інклюзивного навчання в закладі освіти

Завдання:

1. Розвиток мотивації до управління закладом освіти в умовах інклюзії, зокрема до розуміння необхідності впровадження інклюзії на засадах розвитку громадянського суспільства і соціального партнерства, а також бажання бути причетним до розбудови системи інклюзивної освіти в Україні;

 2. Здобуття та систематизація знань щодо базових принципів, функцій, моделей, організаційних структур інклюзивної освіти; специфіки управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії;

 

3. Формування вмінь проводити аналіз проблем/ситуацій, пов’язаних з інклюзивною практикою; обґрунтовувати стратегію розвитку інклюзивної освіти на державному, регіональному й місцевому рівнях; формувати команду професіоналів з інклюзивної освіти та планувати їхній професійний розвиток.