Навчальна дисципліна "Психолого-педагогічне забезпечення інклюзивного навчання дітей  інтелектуальними порушеннями" є вибірковою навчальною дисципліною за вибором студента, яка читається для здобувачів освіти спеціальності 016 "Спеціальна освіта" освітньої програми "Корекційна та інклюзивна освіта" у 7 семестрі на 4 курсі.

«Психолого-педагогічне забезпечення інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями» – дисципліна, яка покликана розвивати та формувати компетентності сучасного вчителя-дефектолога щодо психолого-педагогічного супроводу, організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій в у мовах інклюзивного навчання категорії дітей з інтелектуальними порушеннями; а також з метою оволодіння здобувачами освіти знаннями, уміннями та навичками впровадження  результатів експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового та сенсорного виховання, розвитку ігрової, мовленнєвої та соціально-побутової діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання.

Метою вивчення дисципліни є систематизація отриманих в ході загальних курсів знань про особливості психолого-педагогічного забезпечення інклюзивного освітнього процесу дітей з інтелектуальними порушеннями, засвоєння здобувачами освіти методичних аспектів психолого-педагогічного супроводу та алгоритму побудови індивідуального освітнього маршруту дитини з інтелектуальними порушеннями; оволодіння умінням розробляти індивідуальну програму розвитку для учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Крім того, в ході курсу студенти оволодіють сучасними корекційно-розвивальними технологіями психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями.