Практико-зорієнтований курс "Виробнича практика на підприємствах (соціально-педагогічна практика у закладах загальної середньої освіти, спеціальних закладах освіти та практика в соціальних службах)" забезпечує освоєння практичної складової здійснення діяльності соціального педагога закладу загальної середньої освіти та спеціального закладу освіти, а також соціального працівника спеціалізованої соціальної інституції.

Мета курсуоволодіння професійними функціями соціального педагога ЗЗСО та СЗО та соціального працівника державної соціальної служби (ХОЦЗ).

Завдання курсу

- включення здобувачів вищої освіти у коло актуальних проблем професійної діяльності соціального педагога ЗЗСО, СЗО, та соціального працівника спеціалізованої соціальної служби, ознайомлення зі змістом і специфікою їхньої діяльності;

-  удосконалення і збагачення професійних знань у процесі їх використання; удосконалення професійних умінь, розвиток творчого підходу до вибору форм та методів соціально-педагогічної взаємодії, нестандартного вирішення соціально-педагогічних ситуацій; 

- оволодіння студентами соціально-педагогічними технологіями роботи з різними категоріями дітей, сім’єю, соціальними службами, організаціями та установами; накопичення досвіду в здійсненні технологій: соціальної діагностики; соціальної профілактики; соціальної адаптації; соціально-педагогічної корекції та реабілітації; навчання здобувачів вищої освіти проектуванню соціально-педагогічної роботи з дітьми та підлітками;

-  формування вмінь встановлювати професійно-етичні стосунки з батьками дітей (або тими, хто їх замінює); створення умов для удосконалення професійно значущих особистісних якостей (толерантності, емпатії, доброзичливості, відповідальності, конкретності і педагогічного такту тощо), та здібностей, що сприятиме закладанню основ власного стилю професійної діяльності майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників;

-  подальший розвиток інтересу і прагнення до науково-дослідної роботи в галузі соціально-педагогічної діяльності у ЗЗСО, СЗО та спеціалізованих СС; закріплення, поглиблення та удосконалення знань з психології, педагогіки та методики організації соціально-виховної діяльності, їх використання при розв’язанні конкретних завдань; оволодіння вміннями і навичками проведення навчальної, дослідницької та виховної роботи з здобувачами загальної середньої, спеціальної освіти та клієнтами спеціалізованих соціальних служб.