Вибрані питання органічної хімії
Секція хімії

Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Спеціальність А4: Середня освіта
Предметна спеціалізація А4.06: Середня освіта (Хімія)
Освітня програма: Хімія в закладах освіти

Метою викладання навчальної дисципліни Вибрані питання органічної хімії є забезпечення поглибленої фундаментальної та практичної підготовки учителя хімії: поглиблення та закріплення уявлень про сучасні закони і теорії органічної хімії; знань з області хімії ароматичних та гетероциклічних сполук, вуглеводів, способів одержання даних речовин та галузей їх застосування.

Завдання навчальної дисципліни:

  • поглибити знання в області хімії ароматичних сполук, гетеро циклів та вуглеводів;

  • забезпечення засвоєння системи знань про склад органічних речовин, їх будову, способи одержання, фізичні та хімічні властивості, застосування;

  • вивчення механізмів органічних реакцій;

  • навчати аналізувати залежності властивостей хімічних речовин від типу зв’язку та будови молекул;

  • навчати робити теоретичні розрахунки із використанням сучасного програмного забезпечення;

  • розвивати уміння застосовувати сучасне програмне забезпечення а навчальній та науковій роботі;

  • розвивати уміння розв’язування типових задач з органічної хімії;

  • розвивати уміння необхідні для роботи в хімічних лабораторіях;

  • розвивати уміння складання звіту про виконання хімічного експерименту;

  • розвивати уміння необхідні для проведення навчального демонстраційного експерименту;

  • розвивати уміння логічного мислення, впевнено викладати засвоєний матеріал;

  • навчати орієнтуватися в екологічних проблемах сьогодення;

  • розвивати уміння використовувати отримані знання на практиці.

Вибрані питання неорганічної хімії
Секція хімії

Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Спеціальність: А4 Середня освіта
Предметна спеціалізація: А4.06 Середня освіта (Хімія)
Освітня програма: Хімія в закладах освіти

Призначення навчальної дисципліни: забезпечує підготовку висококваліфікованих учителів хімії, які здатні викладати в школі питання неорганічної хімії на сучасному науковому рівні, розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці, виховання економічно освідченого вчителя, що здатний передати свої знання наступному поколінню.

Метою викладання навчальної дисципліни вибрані питання неорганічної хімії є забезпечення поглибленої фундаментальної та практичної підготовки учителя хімії: формування уявлення про закони і сучасні теорії; поглиблення знань з хімії елементів, властивостей простих і складних сполук, способи одержання даних речовин та галузі їх застосування.

Завдання навчальної дисципліни:

  • розвивати уміння застосовувати сучасні теорії будови атомів та хімічного зв’язку;

  • уміти аналізувати залежності властивостей хімічних речовин від типу зв’язку та будови молекул;

  • уміти пояснювати напрямок проходження хімічних реакцій;

  • навчити робити основні теоретичні розрахунки;

  • розвивати уміння застосовувати сучасне програмне забезпечення а навчальній та науковій роботі;

  • розвивати уміння розв’язування типових задач з неорганічної хімії;

  • розвивати уміння необхідні для роботи в хімічних лабораторіях;

  • розвивати уміння складання звіту про виконання лабораторних робіт;

  • розвивати уміння необхідні для проведення навчального демонстраційного експерименту;

  • подальше формування уявлень про виникнення хімічних елементів та їх коло обіг у природі;

  • - розвивати уміння логічного мислення, впевнено викладати засвоєний матеріал;

  • навчити орієнтуватися в екологічних проблемах сьогодення;

  • розвивати уміння використовувати отримані знання на практиці.



Медична біохімія_ДВВ
Секція хімії

Спеціальність: А4 Середня освіта
Вид дисципліни: вибіркова

Призначення навчальної дисципліни: Поглиблене вивчення молекулярних основ функціонування живих організмів, перебігу біохімічних процесів в живих організмах у нормі та при патології, зв'язку біохімічних процесів з фізіологічними функціями, біохімічних основ діагностики та шляхів корекції патологічних процесів.

Мета вивчення навчальної дисципліни «Медична біохімія» засвоєння системи знань і сучасних уявлень про біохімічні механізми і маркери патологічних змін в окремих органах і їх системах людини при найбільш поширених захворюваннях, а також передумови і механізми розвитку, їх діагностування та терапію

Завдання вивчення навчальної дисципліни:

  • формування системи знань, професійних умінь та педагогічної майстерності;

  • поглиблення компетентностей в області органічної хімії.

  • поглиблення компетентностей в області біохімії.

  • ознайомлення із найбільш поширеними порушеннями обміну речовин у дорослих людей та дітей;

  • сформувати уявлення про сучасні методи діагностування і біомаркери патологічних змін в окремих органах і їх системах людини при найбільш поширених захворюваннях людини;

  • сформувати уявлення про біохімічні принципи сучасних терапевтичних підходів щодо найбільш поширених захворюваннях людини;

  • набути навичок застосувати отримані знання на практиці — при написанні планів конспектів та проведенні уроків в загальноосвітніх школах, школах з поглибленим вивченням хімії, гімназіях, ліцеях.

Фізколоїдна хімія
Секція хімії

Призначення навчальної дисципліни: «Фізколоїдна хімія» формувати у здобувачів уявлення про взаємозв'язок хімічних та фізичних явищ, використовуючи теоретичні й експериментальні методи фізики і хімії, виявлення загальних закономірностей хімічних реакцій і фізичних процесів, що їх супроводжують.

 

Мета вивчення навчальної дисципліни «Фізколоїдна хімія» вивчення суті і з'ясування внутрішнього механізму хімічних процесів та фізичних явищ, розвиток активного хімічного мислення та сучасних досягнень теоретичної та експериментальної хімії. Розкриття механізмів процесів, пов’язаних з фізико-хімічними явищами.

 

Завдання вивчення навчальної дисципліни:

-                 формулювати загальні уявлення про закони протікання хімічних реакцій у часі і законів хімічної рівноваги та описання їх математичними рівняннями;

-                 навчити визначати внутрішній механізм хімічних процесів, що відбуваються в природі та виробництві;

-                 передбачати хід хімічного процесу, його кінцевого результату та складу кінцевих продуктів;

-                 вчити розкривати можливості управління хімічними процесами, а також кількісний опис хімічних явищ і процесів.

-                 навчити вивчати  впливу хімічного складу й умов існування речовин на їх властивості та будову.

Методика розв'язання задач з хімії (бакалаври)
Секція хімії

Методика розв'язання задач з хімії

рівень вищої освіти

перший (бакалаврський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Хімія)

 

освітня програма

Хімія в закладах освіти

 

Семестр вивчення:  8 семестр
Форма контролю: залік

Загальна кількість годин: 120 ; кредитів: 4

Призначення навчальної дисципліни

Опанування методик навчання учнів рішенню задач з хімії.

Мета вивчення навчальної дисципліни

Поглиблення навиків розв’язування задач з хімії шкільного рівня складності; засвоєння сучасних методик розв’язування хімічних задач; опанування методик навчання учнів рішенню задач з хімії.

Завдання вивчення навчальної дисципліни

-         закріплення теоретичних знань необхідних для рішення задач шкільного рівня складності;

-         поглиблення навиків розв’язування задач шкільного рівня складності;

-         формування уявлення про типи задач;

-         опанування стандартних методик розв’язування задач з хімії;

-         опанування стандартних методик навчання учнів рішенню задач з хімії;

-         розвиток вміння творчо застосовувати набуті знання на практиці;

-         формування навичок роботи з довідковими даними;

-         подальше ознайомлення з формами і методами контролю знань учнів;

-         набуття навичок перевірки правильності рішення задач;

-         розвиток навичок застосування програмних засобів SMath Studio та Excel при розв’язуванні задач з хімії.

Біохімія
Секція хімії

Біохімія

рівень вищої освіти

перший (бакалаврський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Хімія)

 

освітня програма

Хімія та біологія в закладах освіти

 

Семестр вивчення:  5 семестр
Форма контролю: іспит

Загальна кількість годин: 120 ; кредитів: 4


Методика складання та рішення задач з хімії (магістри)
Секція хімії

Методика складання та рішення задач з хімії та екології

рівень вищої освіти

другий (магістерський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Хімія)

 

освітня програма

Хімія в закладах освіти

 

Семестр вивчення:  1 семестр
Форма контролю: залік

Загальна кількість годин: 180 ; кредитів: 6

Методологія і організація наукових досліджень
Секція хімії

Методологія і організація наукових досліджень

рівень вищої освіти

другий (магістерський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Хімія)

 

освітня програма

Хімія в закладах освіти

 

Семестр вивчення:  2 семестр
Форма контролю: залік

Загальна кількість годин: 90 ; кредитів: 3

Технології дистанційного навчання при викладанні хімії
Секція хімії

Технології дистанційного навчання при викладанні хімії

рівень вищої освіти

другий (магістерський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Хімія)

 

освітня програма

Хімія в закладах освіти

 

Семестр вивчення:  2 семестр
Форма контролю: іспит

Загальна кількість годин: 120 ; кредитів: 4

Загальна хімія та методика викладання хімії в інтегрованому курсі
Секція хімії
Загальна хімія та методика викладання хімії в інтегрованому курсі

рівень вищої освіти

другий (магістерський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Природничі науки)

 

освітня програма

Природничі науки

 

Семестр вивчення:  2 семестр
Форма контролю: іспит

Загальна кількість годин: 150 ; кредитів: 5

Методика навчання хімії (магістри)
Секція хімії
Методика навчання хімії

рівень вищої освіти

другий (магістерський)

 

спеціальність

014 Середня освіта (Хімія)

 

освітня програма

Хімія в закладах освіти

 

Семестр вивчення:  2 семестр
Форма контролю: іспит

Загальна кількість годин: 120 ; кредитів: 4

Актуальні питання хімічних наук
Секція хімії

       Мета курсу – розвиток активного хімічного мислення на основі логічного, методологічного та сучасних досягнень теоретичної та експериментальної хімії.

      При проходженні лабораторного практикуму студенти знайомляться з методами і приладами для фізико-хімічних досліджень, проводять необхідні розрахунки, виводять відповідні закономірності, тобто набувають навички науково-дослідної роботи. У цьому курсі також формуються у студентів уміння і навички творчо мислити, самостійно ставити питання та вирішувати їх, проводити  дослідження, які так необхідні вчителеві для організації роботи хімічного гуртка і учнівської науково-дослідної роботи.

        З метою посилення патріотичного виховання майбутніх вчителів важливе місце приділяється педагогічній діяльності провідних вітчизняних вчених-хіміків.

       Студент, який приступає до вивчення курсу, повинен добре вивчити програму, щоб мати повну уяву про дану науку та майбутню навчальну діяльність.


Прикладна електрохімія
Секція хімії

GIF

Спеціальність: А4 Середня освіта
Спеціалізація: А4.05 Середня освіта. Хімія
Вид дисципліни:  Вибіркова

Вибірковий курс призначений для ознайомлення з найбільш розповсюдженими електрохімічними технологіями. Націлений на  підготовку висококваліфікованих учителів хімії, які здатні викладати в школі питання що стосуються електрохімічних технологій на сучасному науковому рівні, розвивати вміння використовувати отримані знання на практиці, формувати уявлення про сучасне електрохімічне виробництво, стан хімічних виробництв в Україні, виховувати досвідченого вчителя, що здатний передати свої знання наступному поколінню.

Під час вивчення курсу Ви навчитися виготовляти власними руками гальванічний елемент, отримувати електрохімічні покриття, анодувати та фарбувати алюміній, виготовляти статуетки методом гальванопласти. Вам це неодмінно знадобиться при організації хімічного гуртка в школі.