Інформаційні системи 4І
4 курс

Курс призначений для студентів спеціальності 014. Середня освіта (Інформатика) освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". В процесі вивчення курсу здобувачі ознайомляться з технологіями проектування бази даних, реалізацією баз даних у середовищах MS Access  та MySQL, навчаться опрацьовувати дані за допомогою мови програмування PHP

Методика навчання інформатики в школі
4 курс

Програма нормативної навчальної дисципліни «Методика навчання інформатика» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (інформатика).

Курс "Методика навчання інформатика" є фундаментальною навчальною дисципліною, яка розкриває як теоретичні, так і практичні питання створення, розвитку і впровадження ІКТ у навчальний процес. Викладання дисципліни передбачає знайомство студентів з основними нормативними документами, програмним та методичним забезпеченням курсу, формами організації пізнавальної діяльності школярів та методами викладання, методичним та програмним забезпеченням курсу.

Рік вивчення дисциплін - 4. Семестр - 7,8.

Форма підсумкового контролю - іспит. 

Комп'ютерне моделювання
4 курс

Програма нормативної фундаментальної навчальної дисципліни «Комп'ютерне моделювання» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань "01 Освіта/Педагогіка" спеціальності "014. Середня освіта (Інформатика)" для отримання освітнього ступеня "бакалавр". 

Рік вивчення дисципліни - 4, семестр - 8. Загальна кількість годин курсу – 150 (5 кредитів).

У курсі "комп'ютерного моделювання" передбачено:
Загальна кількість годин – 150 (кредитів  – 5, модулів – 7).
Аудиторна робота: 60 годин (12 лекційних, 8 практичних, 40 лабораторних)
Самостійна робота: 90 годин
Передбачена форма контролю: іспит.

Захист іформації
4 курс
Мета дисципліни " Захист інформації" є набуття студентами спеціальних вмінь та практичних навиків створення та застосування методів та
засобів захисту інформації. 
В результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
науково-методичні та технічні принципи організації та виконання захисту інформації в комп’ютерних системах;
захисту інформації в комп’ютерних системах;
політику безпеки та принципи її реалізації на різних етапах життєвого циклу систем та засобів захисту інформації;
науково-технічні принципи оцінки захищеності систем та засобів захисту в комп’ютерних системах;
основні характеристики та можливості існуючих та перспективних стандартів захисту інформації.
вміти:
аналізувати трафік у мережі;
створювати сервіс захищеного каналу;
застосовувати протокол IPSec;
створювати бездротові приватні мережі;
проектувати політику безпеки організації.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 3 кредита ЄКТС 90 годин.

Технології STEAM освіти. Робототехніка
4 курс

Програма нормативної навчальної дисципліни «Технології STEAM освіти. Робототехніка» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика).

Вивчення навчальної дисципліни передбачає опанування студентами технологіями STEАM та особливостями їх використання в навчально-виховному процесі ЗЗСО.

Загальна кількість годин курсу – 150 (кредитів  – 5; модулів – 3).

Рік вивчення дисципліни - 4. Семестр - 8. 
Форма підсумкового контролю - залік. 
Педагогічна Кваліметрія
4 курс
Курс спрямовано на ознайомлення студентів з особливостями проведення психолого-педагогічного експерименту та новими інформаційними технологіями, які використовуються на етапах аналізу та подання результатів; опанування математичними методами обробки даних;

 певне оволодіння студентами методикою використання сучасних комп’ютерних засобів  систематизації, аналізу та подання інформації; 
дидактичними умовами побудови та використання різноманітних тестів, теоретичними основами аналізу їх валідності та надійності.

Редактори 3-Д графіки
4 курс

Курс спрямовано на оволодіння основними прийомами створення тривимірних зображень; формування навичок ефективного застосування графічних 3-Д редакторів для розв’язування різноманітних задач, зокрема, пов’язаних з майбутньою професійною діяльністю.