Інформаційні системи 4І
4 курс

Курс призначений для студентів спеціальності 014. Середня освіта (Інформатика) освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр". В процесі вивчення курсу здобувачі ознайомляться з технологіями проектування бази даних, реалізацією баз даних у середовищах MS Access  та MySQL, навчаться опрацьовувати дані за допомогою мови програмування PHP

Методика навчання інформатики в школі
4 курс

Програма нормативної навчальної дисципліни «Методика навчання інформатика» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (інформатика).

Курс "Методика навчання інформатика" є фундаментальною навчальною дисципліною, яка розкриває як теоретичні, так і практичні питання створення, розвитку і впровадження ІКТ у навчальний процес. Викладання дисципліни передбачає знайомство студентів з основними нормативними документами, програмним та методичним забезпеченням курсу, формами організації пізнавальної діяльності школярів та методами викладання, методичним та програмним забезпеченням курсу.

Рік вивчення дисциплін - 4. Семестр - 7,8.

Форма підсумкового контролю - іспит. 

Комп'ютерне моделювання
4 курс

Програма нормативної фундаментальної навчальної дисципліни «Комп'ютерне моделювання» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань "01 Освіта/Педагогіка" спеціальності "014. Середня освіта (Інформатика)" для отримання освітнього ступеня "бакалавр". 

Рік вивчення дисципліни - 4, семестри - 7, 8. Загальна кількість годин курсу – 150 (5 кредитів).

У курсі "комп'ютерного моделювання" передбачено:
Загальна кількість годин – 150 (кредитів  – 5, модулів – 7).
Аудиторна робота: 60 годин (12 лекційних, 18 практичних, 30 лабораторних)
Самостійна робота: 90 годин
Передбачені форми контролю: модульний контроль, іспит.

За семестрами:
7 семестр - 36 годин (6 лекційних, 12 практичних, 18 лабораторних)
Форма контролю: модульний контроль.
8 семестр - 24 години (6 лекційних, 6 практичних, 12 лабораторних)
Форма контролю: іспит.

Захист іформації
4 курс
Мета дисципліни " Захист інформації" є набуття студентами спеціальних вмінь та практичних навиків створення та застосування методів та
засобів захисту інформації. 
В результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати:
науково-методичні та технічні принципи організації та виконання захисту інформації в комп’ютерних системах;
захисту інформації в комп’ютерних системах;
політику безпеки та принципи її реалізації на різних етапах життєвого циклу систем та засобів захисту інформації;
науково-технічні принципи оцінки захищеності систем та засобів захисту в комп’ютерних системах;
основні характеристики та можливості існуючих та перспективних стандартів захисту інформації.
вміти:
аналізувати трафік у мережі;
створювати сервіс захищеного каналу;
застосовувати протокол IPSec;
створювати бездротові приватні мережі;
проектувати політику безпеки організації.

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 3 кредита ЄКТС 90 годин.

Технології STEAM освіти. Робототехніка
4 курс

Програма нормативної навчальної дисципліни «Технології STEAM освіти. Робототехніка» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань 01 Освіта / Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика).

Вивчення навчальної дисципліни передбачає опанування студентами технологіями STEАM та особливостями їх використання в навчально-виховному процесі ЗЗСО.

Загальна кількість годин курсу – 150 (кредитів  – 5; модулів – 3).

Рік вивчення дисципліни - 4. Семестр - 8. 
Форма підсумкового контролю - залік. 
Педагогічна Кваліметрія
4 курс
Курс спрямовано на ознайомлення студентів з особливостями проведення психолого-педагогічного експерименту та новими інформаційними технологіями, які використовуються на етапах аналізу та подання результатів; опанування математичними методами обробки даних;

 певне оволодіння студентами методикою використання сучасних комп’ютерних засобів  систематизації, аналізу та подання інформації; 
дидактичними умовами побудови та використання різноманітних тестів, теоретичними основами аналізу їх валідності та надійності.

Редактори 3-Д графіки
4 курс

Курс спрямовано на оволодіння основними прийомами створення тривимірних зображень; формування навичок ефективного застосування графічних 3-Д редакторів для розв’язування різноманітних задач, зокрема, пов’язаних з майбутньою професійною діяльністю.

Комп'ютерне моделювання (7 семестр)
4 курс

Програма нормативної фундаментальної навчальної дисципліни «Комп'ютерне моделювання» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань "01 Освіта/Педагогіка" спеціальності "014. Середня освіта (Інформатика)" для отримання освітнього ступеня "бакалавр". 

Рік вивчення дисципліни - 4, семестри - 7 і 8. Загальна кількість годин курсу – 150 (5 кредитів).

У 7/8 семестрі передбачено:
Загальна кількість годин – 60/90 (кредитів  – 2/3, змістових модулів – 4/4).
Аудиторна робота: 22/38 години (6/6 лекційних, 2/6 практичних, 14/26 лабораторних)
Самостійна робота: 38/52 години
Передбачена форма контролю: залік/іспит.

Уведення в ІТ спеціальність
4 курс

Авторський навчальний курс зорієнтований на формування у здобувачів вищої освіти спеціальних знань та умінь, необхідних для здійснення професійної орієнтації учнів у сучасному світі різноманіття спеціальностей.

За результатами опанування курсу студенти:
  • опанують знання про специфіку складових професійної орієнтації учнів;
  • набудуть умінь проведення профорієнтаційної роботи зі школярами на усіх етапах її здійснення;
  • сформують переконання та мотиви проведення профорієнтаційної роботи зі школярами


Методи обчислень
4 курс

Програма нормативної навчальної дисципліни «Методи обчислень» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Інформатика в закладах освіти», галузі знань "01 Освіта/Педагогіка" спеціальності "014. Середня освіта (Інформатика)" для отримання освітнього ступеня "бакалавр". 

Курс "Методи обчислень" є фундаментальною навчальною дисципліною, яка передбачає опанування студентами компетенцій, спрямованих на створення цілісного уявлення та розуміння про обчислювальний експеримент, опанування дослідницькими вміннями та навичками аналізу чисельного методу та грамотного використання методів обчислень на практиці.

Рік вивчення дисципліни - 4, семестр - 7.

Загальна кількість годин – 120 (кредитів  – 4, модулів – 2).

Аудиторна робота: 48 години (12 лекційних, 12 практичних, 24 лабораторних) 

Самостійна робота: 72 години
Передбачена форма контролю: залік