Курс теоретичної фізики читається в першому і другому семестрах для спеціальності "Фізика", освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр". В першому семестрі студенти знайомляться з розділом "Фізика ядра і елементарних частинок; в другому семестрі продовжується вивчення цього розділу і відбувається перехід до наступного "Електронна теорія будови речовини". На обидва розділи відводиться 10 кредитів ( 300 год ), з них 50 год. лекційного матеріалу і 50 год на розвязок задач. Ряд проміжних етапів контролю заверщується іспитом в другому семестрі.  

 Метою даного розділу теоретичної фізики єознайомлення студентів з основами ядерної фізики, структури кристалів і поведінкою електронних підсистем


Метою вивчення дисципліни «Методика навчання фізики у профільний  школі» є: розгляд основних питань теорії і практики навчання фізики в
загальноосвітній школі на профільному рівні.
 
Основними завданнями вивчення дисципліни є:
1. ознайомлення студентів із
сучасним змістом методичної науки, методами, прийомами, формами і засобами
навчання фізики в закладах профільної освіти;
2. ознайомлення студентів з
передовим досвідом навчально-виховної роботи кращих учителів та викладачів;
3. формування у студента вміння та навички
користування фізичними приладами, методично і технічно правильно ставити
демонстраційні досліди з фізики.

Метою вивчення дисципліни «Концепції сучасного природознавства» є засвоєння природничо-наукового матеріалу на рівні концепцій – основоположних ідей та системи поглядів. Концептуальний системний підхід дозволяє ознайомитись з важливішими досягненнями природознавства, на основі яких систематизуються, інтегруються й узагальнюються знання усіх курсів фізики та розвиваються знання сучасних наукоємних технологій, що сприяє формуванню цілісної картини природи.

Метою вивчення дисципліни «Фізичні основи інформаційних технологій» є:

надання студентам основних уявлень про фізичні явища та технології, що використовуються для запису, зберігання, обробки і відтворення інформації в комп’ютерах

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

Розвиток знань про фізичні явища, що застосовуються  в інформаційних технологіях

Розвиток умінь пояснювати принципи роботи елементів і пристроїв, що є основою роботи комп’ютера.