Мета вивчення дисципліни — ознайомити здобувачів вищої
освіти з сучасними теоретичними уявленнями та практичними напрацюваннями в
галузі комплексної оцінки та психологічної корекції дітей з особливими освітніми потребами.
Завдання дисципліни: вивчити основні принципи, цілі та завдання комплексної оцінки та психокорекційної роботи; розглянути особливості здійснення комплексної оцінки та індивідуальної та групової форм психокорекції; проаналізувати основні напрямки в психокорекційної роботі; розвинути навички складання психокорекційних програм та їх практичного використання.
Дисципліна призначена для вивчення у 2020-2021 н.р. у 2 семестрі здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 016 "Спеціальна освіта" заочної форми навчання.