ЛОГІН, ПАРОЛЬ, ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЮ

ЛОГІН, ПАРОЛЬ, ВІДНОВЛЕННЯ ПАРОЛЮ

by Admin User -
Number of replies: 0

Шановні користувачі платформи дистанційного навчання! У зв’язку з тим, що кількість тих, хто більш чи менш активно використовує нашу платформу дистанційного навчання Мудл збільшилась, виникала необхідність нагадати правила формування логіну та паролю входу до системи дистанційного навчання Університету.

Акцентуємо увагу, що наразі основним способом реєстрації на сайті є груповий спосіб (див. відповідний розділ новин), який передбачає, що в якості Логіну входу використовується адреса вашої поштової скриньки. Зауважимо, що поштова адреса передбачає лише рядкові літери (малі), цифри та знаки. Адреса має бути робочою, актуальною, адже саме на неї приходитимуть як повідомлення про реєстрацію, так і поточні повідомлення при вашій роботі в системі дистанційного навчання, і не може бути російського сегменту (mail.ru, rambler.ru, rambler.ua, yandex.ru, yandex.ua, list.ru, inbox.ru, ya.ru, bk.ru тощо). Краще використовувати поштові сервіси міжнародного чи українського сегменту (gmail, yahoo, hotmail, outlook.com ukr.net, i.ua, meta.ua, ukrpost.ua тощо). Одна поштова скринька може бути використана тільки один раз.

Пароль входу є індивідуальним, особистим, конфіденційним, надійним, його не бачать навіть адміністратори сайту. Тому вам необхідно особисто забезпечити його збереження та конфіденційність. Тому прохання «Підказати забутий пароль» не можуть бути виконані з технічних причин. Пароль має свої особливості створення:

-          використовується тільки латиниця для літер (англійська розкладка клавіатури);

-          має бути не менше 8 символів;

-          має містити щонайменше одну цифру;

-          має містити щонайменше одну заголовну (велику) літеру.

Під час групової реєстрації у систему спеціальною формою (дивись правила групової реєстрації) завантажуються дані користувачів і, якщо вони внесені правильно, на вказану вами електронну скриньку надходить запит-посилання з тимчасовим входом та/чи тимчасовим паролем, який вам необхідно змінити при першому вході на особистий постійний за вище наведеними правилами.

На жаль стаються випадки коли пароль втрачено з певних причин, у цьому випадку передбачається наступна послідовність дій з відновлення паролю:

1.      Здійсніть спробу входу за тим варіантом паролю, який пам’ятаєте. Якщо пароль неправильний, система повідомить вас про це і виведе на вікно де нижче входу буде розташована кнопка команди «Відновити пароль» або «Забули пароль?». Або одразу натисніть цю кнопку на стартовому вікні. Після цього система переводить вас на сторінку відновлення паролю, де вводиться поштова адреса реєстрації, на яку надійде посилання.

2.      Ви отримаєте листа з посиланням для відновлення паролю. Попереджаємо, що лист може надійти не миттєво, а протягом певного часу (до 5 хвилин). Сформуйте пароль за вище означеними правилами і збережіть його.

3.      Здійсніть спробу входу у систему за новим паролем. Якщо усі кроки виконані правильно то з входом не виникне проблем.

4.      Якщо вхід виконати все ж таки не вдається, перевірте розкладку клавіатури, клавішу «Caps Lock», дотримання правил створення паролю тощо. Повторіть усі кроки з відновлення паролю.

5.      Якщо усі ваші дії не призвели до бажаного результату, то звертайтеся до модераторів сайту дистанційної освіти за електронною адресою iio.do@hnpu.edu.ua, ви завжди можете розраховувати на допомогу. Але ваші дії мають передувати зверненню😊, дякуємо за розуміння.

 

З повагою адміністрація сайту дистанційної освіти Університету!