Навчальна дисципліна "Психолого-педагогічне забезпечення інклюзивного навчання дітей інтелектуальними порушеннями" є вибірковою навчальною дисципліною за вибором студента, яка читається для здобувачів освіти спеціальності 016 "Спеціальна освіта" освітньої програми "Корекційна та інклюзивна освіта" у 7 семестрі на 4 курсі.
«Психолого-педагогічне забезпечення
інклюзивного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями» – дисципліна,
яка покликана розвивати та формувати компетентності сучасного
вчителя-дефектолога щодо психолого-педагогічного супроводу,
організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних
технологій в у мовах інклюзивного навчання категорії дітей з інтелектуальними
порушеннями; а також з метою оволодіння здобувачами освіти знаннями, уміннями та навичками
впровадження результатів
експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового та сенсорного
виховання, розвитку ігрової, мовленнєвої та соціально-побутової діяльності
дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання.
Метою вивчення дисципліни є систематизація отриманих в ході загальних курсів
знань про особливості психолого-педагогічного забезпечення інклюзивного
освітнього процесу дітей з інтелектуальними порушеннями, засвоєння здобувачами
освіти методичних аспектів психолого-педагогічного супроводу та алгоритму
побудови індивідуального освітнього маршруту дитини з інтелектуальними
порушеннями; оволодіння умінням розробляти індивідуальну програму розвитку для
учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивного навчання. Крім того,
в ході курсу студенти оволодіють сучасними корекційно-розвивальними
технологіями психолого-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними
порушеннями.
- Викладач: Науменко Наталія Вікторівна
- Асистент: Волкова Руслана Євгенівна