Дисципліна «Дизайн науково-педагогічного мислення: практикум» буде цікавою для здобувачів вищої освіти, які займаються дослідженнями прагнуть осмислити новаційні підходи до творення освітнього середовища із застосуванням елементів ергономіки, моделі мотивації Дж.Келлера «ARCS» (Увага (Attention), Релевантність (Relevance), Впевненість (Confidence) та Задоволення (Satisfaction), використання елементів ергономіки для проектування й розробки етапів навчально-виховного процесу із застосуванням навчальних конструкторів (instructional designers). Місія: створити сприятливе середовище для опанування дизайн-мисленням як методологією рішення інженерних, ділових і інших задач, яка грунтується на творчому, а не аналітичному підході в навчально-пізнававльній і науково-дослідницькій діяльності (за Г. Саймоном, П.Роу, Р.Мартіним, Т.Брауном).

Ця дисципліна є самостійною, базується на нормативних дисциплінах першого року навчання за освітньо-науковою програмою «Освітні, педагогічні науки» у Харківському національному педагогічному університеті